maanantai 10. marraskuuta 2008

Deitti-ilmoitus kehiin

Mä tässä kerään rohkeutta laittaa deitti-ilmoitusta. Sillointällöin mulla on ollut ilmoitus joissakin suosituille deittipalstoilla.. tuntuu vain, että tänä päivänä kukaan ei ole siellä vakavasti vaan lähinnä seikkailumielellä. Tavataan mahdollisimman monia ja useita samaan aikaan. Ollaan ikäänkuin supermarketissa, jossa on hyvä valikoima.. ei malteta pysähtyä ensimmäisen hyllyn kohdalle vaikka tuote olis miten hyvä..sitä kun ei tiedä mitä seuraavalla hyllyllä on. Jotenkin tuntuu, että samat ihmiset pyörii siellä vuodesta toiseen.

Mä tässä iässä tiedän tasantarkkaan mitä parisuhteelta ja mieheltä haluan. Olen myös ilmoituksessa asiasta maininnut..silti just päinvastaiset tyypit ottaa muhun yhteyttä esim. jos tiedän, että en pysty ihastumaan yli 50 -vuotiaaseen mieheen niin eikös ne just ole ensimmäisenä viestiensä kanssa hännystämässä. Mulla ei ole minkäänlaista tarvetta treffailla isäni ikäisiä.. Lisäksi en innostu täysin eri kulttuurista olevista miehistä (Turkkilaiset, marokkolaiset) en halua kuulostaa rasistiselta, mutta niin eri kulttuurista olevat tyypit ei tule mun kanssa taatusti toimeen, mua ei voi määrätä tai ohjata.

Tiedän, että olen hiukan kranttu, mutta niin sitä pitääkin..ei sitä väkistellä voi vaan seukata seurustelun ilosta jos se tunne puuttuu.

Näitä toivon elämäni mieheltä..tosin ne ei pidä siinä vaiheessa paikkaansa kun rakkaus yllättää..kaikki voi heittää häränpyllyä kertaheitolla ja kriteerit unohtuu samantien:)
Mutta ainahan sitä voi haaveilla.

Unelmien mies:
Saa mut nauramaan kun mulla on paha mieli
on pitkä ja edes hieman lihaa luittensa ympärillä
karismaattinen
käy töissä
Edes hieman romanttinen
huomaavainen
pitää naista naisena
optimisti ja hyväntuulinen
Iältään 30-40 vuotias..voi olla hieman vanhempikin jos on todella nuorekas..

Nyt vaan sitten ilmoitus kehiin..katsellaan kuin käy:)

Ei kommentteja: