sunnuntai 30. marraskuuta 2008

Yli-innokas se osaa tappaa kiinnostuksen täysin..

Yksi deitti palsta kaveri on ruvennut vähän turhan innokkaaksi..alkaa jo vähän pelottaa moinen yli-innokkuus. En ole häntä siis nähnyt enkä tule näkemäänkään. Hän on pommittanut meilein ja minä raukka erehdyin antamaan hänelle vielä puh.numeron.. se kun aluksi vaikutti ihan OK:lta. Nyt moni päiväni on alkanut teksti viestien hyvän huomen toivotuksin..Päivisin on vielä tullut parit viestit... tämä on sama tyyppi,, joka laittoi muille aikaisemmin viestin, että " oot niin ihana ja hän on vaan tällainen tavis, tuskin kelpaan"... Illat taas on päättynyt "joko nukut"? viesteihin. Olen aina sanonut, että viesteihin on vastattava, mutta nyt olen pari kertaa tehnyt poikkeuksen kun se mies ei tajua, että en halua häntä nähdä (olen sen hänelle myös sanonut).. Eilen se laittoi taas pari viestiä..oli pakko valehdella, että olen tavannut miehen ja keskityn nyt häneen... Se vastasi siihen mun viestiin pelkästään, että "oletko jo ihastunut:)?"... en vastannut mitään ja jotenkin mulla on sellainen tunne, että se mies ei jätä mua vieläkään rauhaan.

Ei kommentteja: