maanantai 17. marraskuuta 2008

only big dick for you...

Enpä taidakaan poistaa profiiliani vielä pois.. Yleensä olen pitänyt ilmoitusta vain muutaman päivän, mutta kärsivällisyys taitaa olla paikallaan nyt ja kun ei ota liian tosissaan näitä juttuja. Tässä taas yksi hyvä yhteydenotto jonka sain:)

"sorry baby only big dick for you isoa kullia ei muuta sorry baby"

Mitenkähän paljon naiset ylipäätään saa näitä täntyyppisiä yhteydenottoja? Mulla on kuva ilmoituksessa, mutta vain kasvokuva..eli mun rintvako ei ole näkyvissä tai liian seksikästä asua, joka provosois oheisiin yhteydenottoihin. Olen saanut myös meilin parilta varatulta mieheltä ja yhdeltä pariskunnalta.

Aika paljon tuntui olevan myös Turkkilaisia/Ranskalaisia/Marokkolaisia tyyppejä, jotka on lähestynty minua..

Vieläkään ei ole kukaan kolahtanut niin paljon, että viitsisin vaivautua treffeille tai edes antamaan puhelinnumeroa..taidan olla toivoton ja kranttuakin krantumpi tapaus:( En vaan viitsi vaivautua treffeille jos mulla ei ole sitä fiilistä, että just tuon tyypin haluan nähdä. Mun pitää saada se innostus lähteä, jotta voin olla reipas oma itseni ja homma ei mene jäykistelyksi tai kyräilyksi.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Ihan normisettiä deittipalstoilla =)) Ja kesäkaudella tuntui olevan vielä aktiivisempaa tuo scheissen saanti..

Mutta silti, älä vielä heitä pyyhettä kehään, kyllä siellä on helmiäkin sikojen joukossa =) Eikä se taatusti löydy viikossa tai kuukaudessakaan!