keskiviikko 19. marraskuuta 2008

Seksipalvelua..

Ei hitto..kyllä se vaan on niin totta, että ulkonäöllä on merkitystä silloin kun ei tunne toista. Inhottaa itsestään myöntää näin pinnallinen asia, mutta tosiaan silloin kun ei toista tunne niin joku minun silmään miellyttävä ihminen saa paremmin huomioni, vaikka profiili olisi muuten ihan surkea tai jos kirjoitus taidot on ihan olemattomat:).. Sitten taas joku jonka kirjeen sisältö on pidempi ja ns. parempi, mutta ulkonäkö ei miellytä pätkääkään niin en jaksa innostua jatkamaan yhteyden ottoa..ei vaan sytytä niin ei sytytä... En taatusti ole ainut joka näin toimii, mutta kuinka moni sanoo sen ääneen?? Siinä ulkonäössä pitää vaan olla joku juttu mikä saa mielenkiinnon aikaan..on se sitten silmät tai hymy. Mitään misteriä en todellakaan etsi.. enkä halua enkä edes saisi, mutta jokin juttu mikä saisi mut innostumaan.

Facebookin kautta olen tutustunut erääseen Amerikkalaispoikaan.. nuorempi minua ja en todellakaan haikaile mitään kaukojuttuja, mutta se on jotenkin hellyttävä kun se osti mun kivia Ownedista ja sitten halusi mun kaveriksi. Muutamia flirttailevia meilejä se on laitellut ja toissapäivänä halusi vielä soittaa mulle ja kuulla ääneni. Mullehan se passaa, komea kundi ja pieni flirttailu piristää aina päivää. Ensimmäisenä se kysyi, että milloin aion tulla käymään jenkkilässä hänen luonaan..heh.. no joo..

Olen vaihtanut numeroita erään tyypin kanssa nettideitti palstasta. Mies oli aluksi ihan ok, mutta kirjoittaminen ei oikein luonnistu ja tuntuisi olevan aika epävarma.. vai mitä ajatella viestistä, jonka sain "Oot niin ihana, että kuinka sulle tällainen tavallinen kelpaisi".. hyvää päivää miehet!! Älkää ikinä vähätelkö itseänne naiselle tai näyttäkö noin selkeästi epävarmuuttanne. Tänään hän aikoo soittaa, joten katsotaan onko mitään enään tehtävissä, josko hän olisi suullisesti lahjakkaampi kuin kirjallisesti??

Lisäksi olen meilannut erään toisen kanssa, joka on kyllä iäkkäämpi kuin olin ajatellut, mutta ainakin hänellä on itsetunto kunnossa ja muutenkin kaikin puolin fiksun oloinen kaveri. Ulkonäöstä en osaa oikein sanoa, mutta jokin pieni pilke kuvasta välittyi mikä herätti kiinnostukseni..samoin meilit on ollut kaikin puolin kivoja. Häntä voisin mennä vaikka tapaamaan kunhan vaan pyytäisi:)

Minulle tarjottiin myös seksi palveluita. Mies oli 24 vuotias ja tarjosi satunnaista seksiä minulle. Profiilissa oli oikein maininta, että ehdoton luottamus ja hänelle käy myös vanhemmat ja kaiken kokoiset:)

Ei kommentteja: